Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 26 februarie 2009

muffins cu afine




nu am mai facut de ceva vreme muffins si azi m-am gandit sa scot tava din sertar si sa ma pun pe treaba ,mai ales ca am gasit ieri un amestec de fructe de padure congelat pe care eram curioasa sa-l incerc.

reteta de aici:

pt 12 bucati:

375g faina
1plic praf de copt
250ml lapte
125g unt
2 oua
140g zahar brun
150g afine

untul lasat cateva ore la temperatura camerei l-am mixat cu zaharul si ouale intregi 2-3 min apoi am pus laptele alternativ cu faina si praful de copt.am pus amestecul in forma de muffins si deasupra fructele congelate.


am copt la 200 grade 18-20min.reci se pudreaza cu zahar.

4 comentarii:

Unknown spunea...

O primavara insorita si calduroasa iti doresc

............
XOX
Isabela

lauralaurentiu spunea...

Vaivaivai de mine! Mi s-au lipit ochii de monitor si nu mai pot sa ii desprind! Arata superb si sunt convinsa ca sunt super-deliciosi!

Dana2dor spunea...

O primavara calda, vesela si plina de dragoste iti doresc!
Pupici multi si dragastosi tie si fluturasului tau :)

lauralaurentiu spunea...

Mihaela, mi-a ramas sufletul la ele! Asa de frumusele ca musai era sa fie premiate, asa ca te asteapta un premiu dulce pe pagina mea!