Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 28 aprilie 2009

möhnesee

duminica am profitat de vremea frumoasa de afara si ne-am cu vaporasul pe lacul Möhnesee.am dat apoi o tura pe la baraj,prin paduricea din zona si ne-am incarcat bateriile pentru aceasta saptamana.







poze de pe vaporas:







barajul vazut din padurice:



si cum noi suntem plimbareti din fire ,joi dimineata vom pleca din nou,de aceasta data pt un week-end prelungit .

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur tare ca pui poze din plimbarile voastre pe blog!
Si noi suntem pusi pe duca, iar o recomandare este intotdeauna binevenita. De la tine am luat si ideea cu hotelul din Barcelona. O sa-ti povestesc dupa ce revenim de acolo in septembrie.

Liana M.

Anonim spunea...

si "Concediu placut" acu de 1 mai:)

Liana M

vera spunea...

oau, ce frumusete...

Niko spunea...

Intradevar, ce frumusete!
Concediu placut va dorim si noi!

AdinaCarla spunea...

foarte frumoase imagini.