Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 5 mai 2009

1 mai la tara

anul acesta am hotarat ca de 1 mai sa mergem cateva zile undeva la tara,departe de aglomeratia din oras,la aer curat,verdeata si liniste.
am inchiriat impreuna cu inca 2 familii si copii lor o casuta la o ferma, aici,un loc minunat unde ne-am simtit foarte bine,ne-am relaxat,copiii au alergat in voie.ne-a placut atat de mult incat am hotarat in septembrie sa revenim.




gazda foarte draguta ne-a asteptat cu prajitura,sampanie si oua kinder pt copii.


cateva poze din curte:




locul de joaca din curte,cu nisip si leganut,de unde cu greu seara i-am mai adus pe copii in casa:

am prins si liliacul inflorit:







in fiecare zi gaseau copiii cate ceva nou,care trebuia descoperit:



sambata am fost la cel mai mare parc de pasari din lume,care se afla acolo in zona. poze in zilele urmatoare.

8 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb loc

Claudia-Maria spunea...

Intr-adevar super locatie mai ales ptr copii!! precis au avut fun!

Anonim spunea...

Mihaela sa stii ca eu iau notite de pe blogul tau privind locurile de vizitat! Hotelul din Barcelona l-am platit deja, deci multumesc pentru recomandarile de vacanta!!!

liana m.

Mihaela-Mirela spunea...

Superb!

Anonim spunea...

Mihaela, la tine am vazut poze de la Kassel? Ca am scotocit blogul tau acum si nu le mai gasesc daca intr-adevar aici au fost....
Lamureste-ma tu.

Liana M.

mihaela spunea...

liana uite aici:
http://mihaela-bunatati-din-bucataria-mea.blogspot.com/2008/09/schlo-wilhelmshhe.html

trebuie sa fac un nou index la calatorii.odata cu noua fata a blogului l-am pierdut.

Anonim spunea...

multumec frumos de link.
l-am accesat deja. intr-adevar superb la Kassel.Planuim sa ajungem intr-o sambata cat de curand.

Liana M.

mirela spunea...

Tare frumos!!!!!!!!!!