Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 11 mai 2009

vogelpark walsrode

v-am ramas datoare cu cateva imagini din cel mai mare parc de pasari din lume,care se afla in germania la walsrode.am stat vreo 5 ore in el,am fost obositi si noi si copiii si cred ca mai puteam sta linistiti vreo 2-3 sa apucam vedea totul.la intrare ,dupa casa de bilete se afla un panou pe care sunt afisate orele de la diferite show-uri ce au loc pe parcursul zilei in parc.noi am apucat numai unul sa vedem,cel cu diferite pasari pradatoare.












ne uitam in bazinul cu pinguini:





am gasit caprite si ieduti pe care i-am mangaiat si rasfatat:








parcul are 2 locuri de joaca foarte faine,unul este la intrare iar al doilea la jumatatea parcului,o casa in copaci,din pacate pentru matei si prietenii lui nu prea multe atractii,majoritatea erau de la 5 ani.
a fost o zi minunata,cu soare si multe multe lucruri frumoase care ne-au incantat ochii.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Un pic cam departe de Frankfurt, ar trebui sa ne planuim o vacanta in nord, poate la mare si atunci cred ca am include si Vogelpark in itinerariu. Ma tenteaza f tare cum ca este cea mai mare rezervatie de pasari din lume cum spui tu.

Merci din nou pentru idee.

Liana M.

mihaela spunea...

liana parcul este foarte foarte mare si interesant.ca este cel mai mare de acest fel din lume ,asa scrie in pliantele care le-am primit.
si uite un tipp de care am uitat sa scriu,membrii ADAC au reducere la intrarea in parc :-)

sunt peste 650 de feluri de pasari in parc,unele dintre ele se gasesc numai in locurile de origine si aici.merita sa-l vedeti macar odata.

mai multe amanunte poti vedea la ei pe pagina:
http://www.vogelpark-walsrode.de

o zi minunata!

Edith spunea...

Foarte frumos! :)

loredana spunea...

Ce papagali frumosi....
Am citit retete de pe aici si mi-sa facut pofta....:)
Sunteti o draguta ca le postati.
Loredana