Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 6 mai 2009

waffeln cu lamaie si creme fraiche




nu am mai facut de ceva vreme waffeln si cum azi e urat afara si ploua,mi-am facut de lucru.

175g unt
125g zahar
4 oua
100g faina
100g amidon
100g creme fraiche
zeama si coaja unei lamai Bio

untul topit 1min la microunde se mixeaza cu zaharul si ouale intregi.adaugam faina,amidonul si la final creme fraiche(sau smantana acra).coacem 7-8 waffeln in aparatul incins,pe care nu-l ungem cu nimic.
se servesc cu zahar pudra.

5 comentarii:

Federica Simoni spunea...

Wow buonissimi i Waffeln! chissà che buoni!! Ciao.

mazilique spunea...

nu se simte gustul de amidon?

mihaela spunea...

nu,se simte numai aroma de lamaie.

Mirela spunea...

spune-mi si mie te rog cum se numeste fructul care l-ai pus pe waffeln ca ii caut denumirea de mult timp si toata lumea imi da un alt nume.nu-l gasesc pe internet.multumesc frumos. apropo ai un blog super.tine-o tot asa

mihaela spunea...

mirela, aici in magazine se gaseste sub denumirea de Physalis.