Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 18 aprilie 2011

pasca cu branza de vaci,fara aluat





pe langa Pasca cu ciocolata vom avea pe masa de Pasti si aceasta pascuta fara aluat.este atat de zeamoasa si pufoasa,incat merita sa o incercati.puiul meu mic,mare amator de branza ca si noi a cerut si a doua felie!

-4 oua mari
-1,5 kg branza dulce(eu am folosit crema de branza,quark)
-145g zahar
-2 plicuri zahar vanilat
-60g unt moale
-coaja si sucul unei lamai bio
-2 plicuri budinca vanilie
-1/2 plic praf de copt

se incinge cuptorul la 185grade.branza se mixeaza impreuna cu zaharul si galbenusurile.se adauga apoi untul moale,coaja si zeama de lamaie.praful de budinca se amesteca cu cel de copt si se adauga la compozitia de branza.

albusurile se bat spuma tare cu un varf cutit de sare si se incorporeaza usor in amestecul de branza.

se tapeteaza o forma de tor cu hartie speciala de copt(ungeti bine marginile,caci eu am avut ceva prb la scos-ul din forma) si turnati compozitia.se da la cuptor pentru 50-60min.


se lasa sa se raceasca complet si apoi se scoate din forma.deasupra se presara zahar pudra si se decoreaza dupa pofta!

.

Un comentariu:

mihaela spunea...

bianka esti o draguta!
intr-adevar este o pasca foarte buna,ne-a placut la toti 3.