Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 23 august 2011

conopida gratinata,pentru o cina rapida!




aseara a ploua cu galeata si cum nu aveam nici un chef sa ies la cumparaturi am incropit cina cu ce am avut prin frigider:

-1 conopida micuta fiarta,buchetele
-1 pachet rosii micute
-1 ceapa
-2 catei usturoi
-300g iaurt
-2 oua
-sare,piper
-125g mini mozarela

conopida buchetele se pune la fiert si apoi se lasa sa se scurga de apa.se aseaza in forma rezistenta la cuptor.
ceapa tocata din si usturoiul se calesc in 2-3 lingurite ulei si se adauga rosiile.se lasa cateva minute,amestecand uneori apoi se toarna peste conopida.punem si mini mozarela,sare,piper,chilli .
ouale se bat cu iaurtul si toarna peste legume:

se da forma la cuptor pentru 25min.se serveste simpla sau alaturi de salata.
sa aveti pofta!


.

8 comentarii:

Petronela spunea...

Ce minunata reteta asta....si in primul rand esti o "fericita" pentru ploaia cu galeata....asa mi-as dori si eu sa ploaie macar putin....
Pupici si o zi placuta!!!

Bianka spunea...

Idee buna

maria mihalache spunea...

Ce buna, nu am mai facut cam demult mi-ai dat o idee.

Unknown spunea...

Arata f f f bine! Delicios as putea spune! Orice iese din manutele tale iese minunat de gustos!

mihaela spunea...

petronela ploua in fiecare seara de 4 zile...sper ca macar in week-end sa fie vreme frumoasa si sa putem iesi!
o zi placuta si tie!

mihaela spunea...

multumesc bianka,am aruncat un ochi la tine pe blog si am vazut numai bunatati!

mihaela spunea...

maria e intr-adevar delicioasa.cand sunt in criza de timp sau iarna folosesc si conopida congelata,lasata numai sa se dezghete caci e gata oparita!

mihaela spunea...

iulia multumesc,esti o draguta!
e drept ca ii rasfat pe ai mei cu cate ceva bun,aproape zilnic!