Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 29 august 2011

ragu de ciuperci si zucchini




ragu sau mai pe romaneste tocanita este o mancare pe care o savuram de obicei toamna-iarna,dar cum la noi este inca august si avem 14 grade m-am gandit ca merge sa ne incalzim putin.

-2 zucchini
-400g ciuperci
-1 legatura ceapa verde
-2 linguri ulei
-sare,piper,verdeata
-200ml smantana

se pot folosi atat ciuperci proaspete cat si din conserva.eu de aceasta data am optat pentru a doua varianta si le-am aruncat direct in tigaie la dinstuit in ulei impreuna cu zucchini si ceapa.



cand legumele au prins culoare se toarna o cana supa(sau apa) si se lasa sa fiarba,cu capac pina scade cat de cat lichidul.

se amesteca smantana lichida cu 1 lingurita amidon si se toarna in tigaie.se lasa cateva minute sa se lege si presara verdeata.gata masa de seara!
am servit cu mamaliguta.

o saptamana frumoasa va doresc!!!!!


.


Niciun comentariu: