Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 28 noiembrie 2011

tarta cu nuci si cirese



azi va invit la o prajitura delicioasa cu nuci si cu bezea.initial aveam altceva in plan dar cum s-au adunat iar ceva albusuri de care voiam sa scap am ales sa fac aceasta prajitura.

aluat:
-200g unt
-3 oua
-150g zahar
-100g nuci
-3 linguri iaurt(150g)
-150g faina
-1 plic praf de copt

-1 compot cirese

deasupra:
-5 albusuri
-200g zahar


se pun in bolul mixerului toate ingredientele pentru aluat si se mixeaza vreo 5 min pina cand avem o compozitie omogena.in tava tapetata cu hartie de copt se toarna si se da la cuptorul preincalzit la 180grade pentru 10-12min.
intre timp se scurg ciresele bine de zeama(eu am gasit la magazinul rusesc) si se scot samburii.se pun peste blat.se da tava la cuptor din nou inca 20-25min pina cand prajitura este aproape coapta.

albusurile le batem spuma tare si adaugam zaharul pe rand,continuand sa batem pina cand avem o bezea pufoasa.punem peste fructe si dam la cuptor pana se aureste.


se lasa apoi sa se raceasca complet,inainte de a taia.sa aveti pofta si o saptamana cu soare!!!!


.

10 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Daca ne inviti,am venit repejor.O bunatate este.Pup!

Lilly spunea...

Buna Mihaela!E minunata prajiturica ta.Eu o sa o fac cu visine din compot.Multumesc de reteta!

Fancy Cake spunea...

Daca e cu bezea e si pe placul meu!

mihaela spunea...

dia cu drag iti ofer o prajitura si o cafea!

mihaela spunea...

lilly abia astept sa-mi spui cum a iesit.spor la treaba!

mihaela spunea...

si mie imi place bezeaua dar ai mei cam stramba din nas!

TeoBucatar spunea...

Imi plac si nucile si ciresele, deci ce as putea spune despre prajitura?:)

Ioana V. spunea...

tare buna!

mihaela spunea...

teo te pup si sper sa o incerci!

mihaela spunea...

alina te invit la o bucata,acum langa cafeaua de dimineata!