Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 30 august 2011

pizza cu ton








azi va invit la pizza !

aluat.
-300g faina
-1 plic drojdie granulata
-1 lingurita sare
-1 lingurita miere
-3 linguri ulei masline
-125ml apa calduta

deasupra:
-100g cascaval
-o ceapa
-o conserva ton(in suc propriu)
-ketchup



pentru aluat am incaltit apa si am dizolvat drojdia si mierea.am lasat 15min apoi am amestecat cu faina,sarea si uleiul.aluatul framantat se lasa la dospit 40min.
se intinde apoi in tava pregatita cu hartie de copt.se unge cu ketchup,presara o parte din cascaval,ceapa taiata solzisori si tonul:

cuptorul se preincalzeste la 225grade .se presara restul cascavalului deasupra si da tava la copt:

sa aveti pofta!!!


.

5 comentarii:

Alexandrina spunea...

Multumesc pentru invitatie, am venit!

Antonina spunea...

imi place tare.. al meu se opreste cand zic de pizza cu peste.. dar eu nu zic pas! pupici

mihaela spunea...

bianka multumesc!

mihaela spunea...

sper ca ti-a placut alexandrina!

mihaela spunea...

pupici si tie antonina,cea cu ton e si preferata mea!