Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 5 februarie 2012

briose cu lamaie si nuci


azi dupa amiaza mergem la teatru de papusi....si dupa vom ramane putin la plimbare prin parc sa ne inghete nasucurile.si cum sigur ne va veni si foamea am pregatit pentru pachetel aceste briose rapide.


-125g unt
-200g zahar
-2 oua
-250g faina
-50g nuci macinate
-150g iaurt
-6 linguri zeama de lamaie
-coaja rasa a unei lamai bio
-1 plic praf de copt


am pus ingredeinetele in vasul mixerului si am mixat 2-3 minute.apoi am pus compozitia in forma de muffins pregatita cu hartiute.se coc la 180 grade cu ventilatie.se lasa sa se racoreasca si se scot din forma.

.

4 comentarii:

Ioana V. spunea...

ador briosele!

mihaela spunea...

si baiatul meu e mare amator!

mihaela spunea...

federica multumesc de vizita!

Unknown spunea...

Briosele cu lamaie sunt preferatele mele :) Te-ar interesa sa inscrii reteta ta in concursul despre CUPCAKES pe care il organizez pe blogul meu?