Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 4 februarie 2012

patrate cu spanac si telemea

mie una imi place foarte mut spanacul si cum aveam pofta zilele acestea m-am gandit sa incerc si altceva decat bine stiuta mancare de spanac cu ou.





-60g pesmet
-200g smantana
-1 ceapa
-3 catei usturoi
-3 oua
-5 linguri faina
-200g telemea
-200g spanac frunze,congelat

ceapa si usturoiul tocate marunt se calesc intr-o lingura de unt.se adauga spanacul si se mai lasa 2 -3 min.se lasa amestecul sa se racoreasca.ouale,smantana,pesmetul si faina se mixeaza,se adauga ceapa,telemeaua razuita pe partea mare.sare nu am mai pus caci a fost destul de sarata de la branza.ceva piper si turnam compozitia in tava pregatita cu hartie de copt:

se lasa la cuptor pentru 30-35min la 180 grade.rece se taie patrate.



.

5 comentarii:

In bucatarie cu Aziz spunea...

Delicioase as ciuguli unul chiar acum!!! un premiu te asteapta pe blog la mine !!!pup o zi frumoasa!!

mihaela spunea...

aziz sunt chiar bune si merg si la pachetel!

Anonim spunea...

Draga Mihaela,
Am pregatit si eu aceasta bunatate ieri. Noi suntem innebuniti dupa spanac!!! A fost grozava! Multumesc!

mihaela spunea...

multumesc ioana ca ai incercat reteta si tare mult ma bucur ca v-a placut!

mariana spunea...

am facut si eu reteta!delicioasa,delicioasa!!!nu prea ma incanta spanacul dar patratele sunt f.f.gustoase!multumesc pt.reteta!