Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 6 februarie 2012

chifle dulci cu gem de pruna

ne plac chiflele la micul dejun,pranz sau cina si pe deasupra merg bine si la pachetelul fluturasului.
acestea se patreaza foarte bine pina la 3 zile,fiind facute cu untura,asta in cazul in care va mai ramane ceva pina atunci:))

aluat:
-120g untura
-3 oua
-2 galbenusuri
-100g miere
-1 cub drojdie
-200ml lapte
-1 plic coaja razuita portocala(finess de la dr oetker)
-aprox 600-700g faina
-sare cat luam intre 3 degete

umplutura:
-gem de prune

aluatul l-am framantat si dospit la masina de paine si apoi am intins pe masa o foaie din care am taiat patrate.in mijlocul fiecaruia am pus o lingura de gem:

se aduna colturile si se formeaza chifle care se pun pe tava pregatita cu hartie de copt.se lasa 15 min la dospit:


si se coc la foc potrivit pina se auresc(la 180 grade cu ventilatie vreo 15-20min).


.

5 comentarii:

Micul spunea...

Am notat si varianta cu untura, precis ies tare bune.
Pupici Fluturasului.

Maria spunea...

Bine te-am gasit Mihaela! Delicioase chiflele tale!Imi place deltfel foarte mult si blogul tau.Felicitari:X!

miremirc spunea...

Imi plac f mult !

mihaela spunea...

ma bucur, mire!

Timea spunea...

Imi plac si mie chiflele tale cu gem! pupici