Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 2 februarie 2012

chec "margareta" cu nuci





am primit cadou de la mama de craciun aceasta forma de prajitura si cum matei maine are prieteni in vizita am incercat-o cu acest chec.

-250g unt
-250g zahar
-6 oua
-1 plic zahar vanilat
-375g faina
-200g nuci macinate
-150ml lapte caldut
-1plic praf de copt


am pus ingredientele in vasul de la KA si l-am lasat sa amesteca vreo 3-4 min.am turnam compozitia in forma unsa si pudrata cu pesmet:

si am pus tava in cuptorul preincalzit la 180 grade cu ventilatie si am copt aprox 1h.
se lasa sa se raceasca si se scoate din forma.se poate pudra cu zahar.noi il preferam simplu


se feliaza si serveste cu pofta!!!!


.

7 comentarii:

Ioana V. spunea...

ce dragut e!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Imi place mult,doar este cu nuci.
Cu drag iti ofer un premiu.Vino la mine sa-l ridici.Te pup!

Claudia Moser spunea...

M-ai inspirat, e in cuptor ;)

mihaela spunea...

alina multumesc,forma imi place foarte mult!

mihaela spunea...

si noua ne place tot ce e cu nuca.trec repejor sa ridic premiul!

mihaela spunea...

ma bucur claudia.pofta mare la chec si week-end cu soare!!!

Timea spunea...

Imi place mult si checul cu nuci si forma!