Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 11 iunie 2012

supa crema cu macris si cartofi

am primit de la o prietena o mana buna de macris si cum ai mei nu sunt prieteni cu el l-am transformat intr-o supica delicioasa si racoroasa.


-vreo 150-200g macris
-1 ceapa
-1 morcov
-3 cartofi marisori
-1 lingura faina
-100ml vin
-700ml supa pui
-200ml smantana dulce

ceapa tocata fin am pus-o la calit in unt,am adaugat frunzele de macris,morocvul si cartofii cubulete si apoi faina.am lasat cateva minute si am stins cu vinul si supa de pui.am fiert la foc potrivit pentru 25min.
la final am adaugat smantana si condimente,sare,piper.totul am mixat cu mixerul bat.

se serveste cu crutoane de paine.sa aveti pofta!



.

9 comentarii:

Gusulita spunea...

ador supa de macris. Varianta asta nu am cunoscut-o, am sa incerc!

Ioana V. spunea...

ff interesant! imi place macrisul.....

Smaranda spunea...

F interesant. Fi-miu paste macrisul ca atare, ii place si-n ciorba acra, dar in supa crema n-am incercat pana acum.

Maria spunea...

Ador supa de macris! E foarte buna reteta ta!Pupici

mihaela spunea...

nici eu nu stiam de ea,dar am gasit-o intr-o carte de bucate!

mihaela spunea...

alinutzika ma bucur ca-ti place!

mihaela spunea...

maria te pup si sper sa o incerci!

mihaela spunea...

smaranda atunci nu poti rata supica.poti renunta la vin daca e mai mititel baietelul.

Unknown spunea...

Chiar interesanta, nu m-as fi gandit sa o fac in combinatia asta ;)