Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 8 august 2012

muffins cu ciocolata si cacao


 nu am mai facut prea multe retete noi in ultimul timp si acum in perioada concediilor am intrat si mai putin prin bucatarie.insa in curand incepe scoala si ne reintoarcem la normalitate :))

ieri am facut impreuna cu matei muffinsi pufosi pe care m-am gandit sa-i impartasesc cu voi:


-12bucati


 
 


-250g faina
-1 plic praf de copt
-125g zahar
-1 lingura cu varf cacao
-250g lapte batut sau iaurt simplu
-1ou
-80g unt sau ulei 
 - picaturi de ciocolata sau cioco tocata mai grob


 intr-un castron mixam zaharul cu oul si laptele batut,apoi adaugam uleiul incet si la final faina amestecata cu cacao si praful de copt.se pune ciocolata tocata grob si amestecam cu lingura de lemn.
in tava pregatita cu hartiute de copt muffinsi punem compozitia si dam forma la cuptor pentru 15 -20 minute la 185 grade,cu ventilatie.




 

3 comentarii:

Gabriela spunea...

Ce frumos arata! Imi plac asa cu ciocolata!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ciocolatosi,exact asa cum imi plac.Pup!

Unknown spunea...

Ooooo, ciocolata...repede si eu la o portie!