Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 29 octombrie 2012

milchkaffee muffins

 bine v-am regasit dupa  cateva saptamani bune de absente...timp in care am umblat pe la mare si la munte,matei a inceput scoala, si in prima lui vacanta am stat o saptamana la ferma.acum am revenit din nou in bucatarie si promit ca in zilele urmatoare sa recuperez :)

am fost invitati acum ceva timp la prieteni dragi si cum nu puteam merge cu mana goala am mesterit impreuna cu matei aceste briose delicioase.decorul l-a facut juniorul

aluat pt 12 buc:
-200g faina
-1 plic praf de copt
-125g zahar
-1 plic zahar vanilat
-2 oua
-150g unt
-125ml lapte caldut

-3 lingurite cafea instant
-3 linguri apa
-1 lingurita cacao

-50g ciocolata alba razuita

se mixeaza ingredientele pentru aluat pentru 2 minute la viteza maxima.se iau apoi cateva linguri deoparte care se amesteca cu apa in care am dizolvat cacao si cafeaua instant.in partea alba de aluat se amesteca ciocolata.se pun in forma de muffins pregatita cu hartie de copt cele 2 feluri de aluat si se coc briosele la 180 grade,pentru 25 min.

se decoreaza dupa pofta!

2 comentarii:

Gabriela spunea...

Bune si arata foarte vesel! Cu ce le-a decorat junuiorul tau? Ce este glazura aceea rosie?

mihaela spunea...

gabriela este glazura rosie de zahar,gata cumparata din kaufland,de la dr.oetker.se aplica pe briosele reci si lasa sa se usuce cateva ore.