Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 14 decembrie 2012

rulouri cu gutui

mi-a fost pofta de un aluat dospit si aromele ce se raspandesc in bucatarie cand se coace aluatul.am avut cateva gutui care le cumparasem pentru placinta dar le-am gasit repede alta intrebuintare.



aluat:
-150g zahar
-4 galbenusuri
-120ml ulei plante
-150ml lapte
-1 cub drojdie
-sare cat luam intre 3 degete
-550g faina
-coaja rasa de lamaie

umplutura
-4 gutui marisoare 
-zahar si scortisoara dupa gust

aluat l-am framantat la masina de paine si dupa ce a dospit l-am impartit in mai multe bucati, din care am intis dreptunghiuri.pt umplutura am calit guliile razuite cu zaharul si scortisoara.se lasa sa se raceasca.se pune o lingurita de umplutura pe fiecare rulou:


se ruleaza pe lungime:


si apoi formam melcisorii,care se aseaza in tava pregatita cu hartie de copt:


se mai lasa 15 min apoi se ung cu galbenus si se presara putin zahar.se coc la foc potrivit,pentru 15 -20min.se lasa sa se racoreasca.



3 comentarii:

Mika spunea...

Foarte bune rulourile, arata tare bine si cred ca sunt foarte deliciose! Te pupik

Unknown spunea...

Sunt tare pufoase si aromate. Imi place mult umplutura de gutui. Pup

Irina spunea...

Ce pofta mi-ai facut. O s-o rog si eu pe mama mea sa imi faca. Multumesc pt reteta!