Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 27 februarie 2013

muffins pufosi, cu amarettini





12 buc:

-100g amarettini tocati
-3 oua
-125g unt moale
-100g zahar
-100g faina
-1 plic praf de copt
-4 linguri suc de portocale

mixam toate ingredientele,mai putin biscuitii sfaramati intr-o punga cu sucitorul.pe acestia ii vom adauga la final.cu o lingura punem compozitia in tava de muffins pregatita cu hartie de copt si dam la cuptor,pentru 15-20min la 175 grade cu ventilatie.

se lasa sa se raceasca,pudreaza cu zahar si decoreaza cu amarettini.

5 comentarii:

Kyra spunea...

O reteta fulger, insa clara si reusita.
Sint sigura ca si prajiturile au disparut tot fulger.

mihaela spunea...

o prietena draga mi-a spus odata:"toate retetele tale incep cu se amesteca toate ingredientele" si avea perfecta dreptate.imi plac retetele simple si rapide si se pare ca la fel de repede se si mananca :)

Unknown spunea...

Rapide si delicioase!!! De multe ori si eu aleg retete care sa fie cat mai usor de facut :)

Anonim spunea...

Minunata reteta!
Merge daca folosesc alt fel de biscuit ?

mihaela spunea...

amarettini sunt biscuiti tari si dau aroma specifica de migdale si amaretto prajiturii.daca gasesti biscuiti in acest gen poti incerca sa inlocuiesti.eu nu am incercat.aici gasesc in multe magazine de cumparat amarettini