Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 12 octombrie 2007

Tigaie cu orez si legume


2bucati carnati,putin afumati
1bucata piept de pui
1ceapa mare
2catei usturoi
1ceasca orez
Cateva bucati de conopida si de broccoli
2morcovi

Am taiat ceapa si usturoul marunt iar carnea si carnatii i-am taiat feliute.morcovii i-am dat pe razatoarea cu ochiuri mari.
Am pus la calit in 2 linguri ulei de masline ceapa,ustuoiul si carnea.am adaugat apoi morcovii si i-am lasat cateva minute.am pus orezul si am mai lasat putin apoi am turnat 3 cesti apa(eu asa masor :1ceasca orez si 3 de apa,cu aceeasi ceasca),sare,piper,si am lasat pe foc sa scada .in ultimele minute am adaugat conopida si broccoli.am tinut pe foc pina a scazut tot lichidul.

Niciun comentariu: