Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 12 martie 2009

saleuri cu feta






reteta de aici:



250g feta(am avut din romania,moale si cremoasa)
250g unt
250g faina
1 priza sare

1 galbenus si ceva seminte pt deasupra

se amesteca toate ingredientele si aluatul se da la rece.eu l-am lasat vreo 2-3 ore cat am fost la plimbare.se intinde apoi pe masa usor infainata o foaie potrivit de groasa care se taie forme dorite.se pune in tava pregatita cu hartie de copt si se ung cu putin galbenus.se presara seminte,eu am pus pe o tava ceva parmezan




si se coc la 200 grade,vreo 18min.

.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte apetisant arata saleurile...felicitari.
Cu drag Adina din resita C-S

mihaela spunea...

adina ce surpriza sa-mi scrie o resiteanca de-a mea.

te pup,poate chiar ne cunoastem :-)

Anonim spunea...

Ar fi frumos.....sa ne cunoastem
Aina

diana spunea...

Harnicuta, ca totdeauna.
Mihaela, te rog sa treci in lista noua adresa a blogului meu, poate reusesc sa revin la traficul dinainte.Multumesc.