Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 8 august 2009

brodenbach an der mosel

am petrecut cateva zile minunate in regiunea vinului si a castelelor,de-a lungul raului Mosel.

prima oprire in vacanta noastra a fost Brodenbach,asezat de-alungul raului Mosel,un satuc micut cu vreo 700 de locuitori.primele poze sunt facute din masina,in timp ce ne apropiam de intrare:





aici am gasit cazare,intr-o pensiune draguta,cu o curte mare si multa verdeata,apartinand unei pictorite si aici am ramas cazati restul zilelor.








am lasat bagajele si am plecat sa facem o plimbare pe malul moselului.











sper ca v-am facut curiosi sa ne urmariti si in continuare.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Pe mine mai facut :D
Superbe peisaje, imi casele acelea mult de tot :)

Week-end placut!

CamiWitt spunea...

Foarte frumoase sint pozele. Te rog sa treci pe la mine sa ridici niste premii. Salutari din Hamburg. Cami