Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 9 august 2009

koblenz

-ziua 2-
koblenz:
unul dintre orasele vechi ale germaniei,care si-a sarbatorit deja cei 2000 ani,se afla la intalnirea Moselului cu Rinul.

dupa ce cu greu am gasit un loc de parcare in zona am inceput plimbarea in Deutsches Eck:









pe partea opusa noua se ridica Festung Ehrenbreitstein(inchisoare)



ne continuam plimbarea pe malul apei,pe langa standurile pline cu tot felul de prostioare pe care le poti lua ca amintire din concediu si ajungem in fata la Basilika St.Kastor.

am intrat si i nauntru insa nu am facut poze,era prea multa lume acolo.
trecand prin fata Teatrului din Koblenz,ne indreptam spre palat:




care se afla in plina renovare:



poate vom reveni peste cativa ani in zona sa-l vedem impreuna cu gradinine...care sunt convinsa vor arata superb la final.

si ne continuam plimbarea pe strazi inguste si pline,de turisti mai ales, spre centrul vechi al orasului:






Görresplatz : a fost umtima noastra oprire.am baut o cafea,am mancat cate ceva si am plecat obositi spre casa.afara se innorase bine si ne era frica sa nu ne prinda ploaia.





din greseala am luat iesirea gresita din oras si am ajuns undeva deasupra koblenzului.am oprit intr-o parcare si am facut si cateva poze "de la inaltime":






5 comentarii:

Vicky spunea...

Absolut superb, poate voi ajunge si eu vrodata sa vizitez aceasta tara minunata, pana atunci te astept cu un premiu colorat pe blogul meu.

Ioana.Nagy spunea...

Ce frumos, ne incanta privirea pozele tale. eu am trecut doar prin Koblenz cu trenul si mi s-a parut un oras deosebit dar dupa pozele tale chiar m-ai convins ca merita vizitat ,asa ca la urmatoarea vacanta in Germania trebuie pus pe lista de vizitare.

Anonim spunea...

Miha, ce aproape ati fost de Frankfurt!!!! Data viitoare poate o sa fiu si eu pe faza si sa ne cunoastem:).(eu chiar nu stiam unde-i Mosel).
Ma bucur ca v-ati simtit bine si ca din nou impartasesti cu noi cele vizitate.
Poate ai vizitat deja Naturpark Saar Hunsruck, Orscholz (raul Saar face un ocol dupa o zona impadurita, iar cum este inconjurata de ape ai impresia ca este o insula, vezi google.maps).DACA NU, nu trebuie ratat. Se poate privi de sus, excelenta priveliste, iar pe rau se fac ture cu vapoare. Noi am fost doar in trecere spre Luxembourg, dar cred ca ai ce face vreo 3 zile acolo.
off topic: am facut tortul cu blat de biscuiti, cu branza si afine....este minunat. o sa-l fac miercuri din nou ca vine mama soacra din Romania:D.Merci de tip.

Liana Morar

mihaela spunea...

buna liana,mersi de tipp.o sa revenim si la anul in zona,acum ne-am invartit cam vreo 30km in jurul satucului in care am stat.am fost la burg eltz,cochem,ehrenburg si intr-una din zile pe malul rinului in Boppard.
matei ne-a aratat ca poate merge destul de mult pe jos,a fost prima experianta cu el fara carucior.a mers intr-una din zile 5 km...iar urcusul pina la castel a fost greu si pentru noi.
zilele acestea imi fac timp sa mai micsorez ceva poze si sa le pun pe blog.
acum ne pregatim intens pentru prima zi de gradinita :-))

pupici din PB

Lexysv spunea...

Superbe fotografii,felicitari!
Candva am fost si eu prin cateva orase din Germania; m-as duce din nou daca as avea osibilitatea;civilizatia mi-a placut intotdeauna.