Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 11 august 2009

schloss thurant

-ziua 3-

privelistea care am avut-o dupa cea am ajuns sus la castel,pe un drum destul de ingust si pliiiiin de curbe a metitat tot efortul.



castelul vazut de pe drum:





la picioarele noastre viile si Moselul:













intrarea in castel:

castelul se poate vizita si chiar se poate inchiria una dintre camere:











camera de vanatoare


pentru ca aveam o zi lunga in fata noastra am decis sa mergem cu matei la Parc Bell.Puiul s-a bucurat si i-a placut,s-a jucat in nisip si s-a dat pe topogan...s-a uitat la cele cateva animale inchise in custi. dar eu una nu-l recomand,a doua oara nu as amai merge acolo.am fost dezamagita pentru 6 euro de persoana ce parc urat aveau.

ziua s-a terminat cu un meci de fotbal in gradina caci unii mai aveau energie:


pe curand!

Niciun comentariu: