Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 28 septembrie 2009

pastravi la cuptor


am gasit in piata pastravi proaspeti si nu am mai stat pe ganduri si am luat 2 bucati:

-2 pastravi curatati ~850g
-rozmarin
-3-4 catei usturoi
-sare,piper rosu
-cateva linguri ulei
-zeama unei lamai

in burta fiecarui peste punem cate o ramurica de rozmarin si ceva usturoi:

se stropesc cu zeama de lamaie si ceva ulei masline si condimenteaza cu sare,piper rosu


si punem la cuptor pentru 35min la 180 grade.

2 comentarii:

Oana spunea...

ce-mi place pestele....mi-ai facut pofta.

Ruxi spunea...

Simplu si gustos!Am avut si noi pastrav proaspat we asta..l-am parjit...afost ft bun si asa.Data trecuta l-am facut la cuptor ca tine..pe un pat de legume;)