Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 18 noiembrie 2011

fileuri de cod cu crusta picanta

e vineri si la noi este zi de peste.va invit la o reteta simpla,usor picanta dar delicioasa.

-4 fileuri de peste la alegere(cod in cazul meu)
-1 ceapa mare rosie
-100g pesmet
-125g unt moale(lasat cateva ore la temp camerei)
-sare,piper,
-1/2 lingurita chilli
-1 lingura marar tocat
-1 lingura patrunjel verde tocat

fileurile de peste se usuca bine si se aseaza intr-o forma rezistenta la cuptor,unsa usor cu ulei.
ceapa se toaca marunt si se amesteca cu pesmetul,untul,condimentele si verdeata tocata.se pune peste peste,apasand usor:


se da forma la cuptor pentru 20-25min la 200grade.
se serveste fierbinte cu piure de cartofi si ceva chilli .

sa aveti un week-end minunat!


.

6 comentarii:

Ioana V. spunea...

arata foarte foarte bine. Te-am adaugat in lista mea de blogroll. Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

Antonina spunea...

Tare-mi place crusta!! Sunt fan peste..

mihaela spunea...

alina am trecut pe la tine dar nu ma pot adauga la "persoane interesate".mai incerc oricum!

mihaela spunea...

si eu si eu sunt fan si mancam relativ des!

In bucatarie cu Aziz spunea...

Delicios!!!

mihaela spunea...

multumesc draga mea!