Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 30 martie 2012

cosite cu mac si caise






aluat:
-150ml lapte
-1ou
-100g miere
-50g untura
- o priza sare
-400g faina
-1 plic drojdie granulata,7 g
-coaja rasa de portocala

umplutura:
-150g mac
-50g unt
-75g zahar
-putin lapte
-caise sin compot

-1 galbenus
-krokant de alune

aluatul l-am framantat si dospit la masina de paine.se imparte apoi in 2 bucati care se intind in forma dreptunchiulara.se impart usor cu cutitul (fara a taia pina jos aluatul) in 3 fasii si pe mijloc se pune umplutura iar partile laterale se taie fasii:



se impleteste:


la fel procedam si la a doua bucata de aluat.asezam sulurile in tava pregatita cu hartie de copt si lasam 15-20min la dospit:


ungem cu galbenus si presaram krokantul:

se coace la 185 grade,cu ventilatie penrtu 30-35min


se lasa sa se raceasca si se feliaza:



week-end placut sa aveti!!!!!


.

11 comentarii:

Roxana spunea...

ingenios mod de a impleti aluatul... e prima data cand vad si sigur am sa incerc! Multumesc pentru idee!

Amely spunea...

Super bun ...cred ca merge si cu prune.Weekend placut!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Caisele imi plac foarte mult,asa ca servesc si eu.Pup!

mihaela spunea...

cu placere roxana!pupici

mihaela spunea...

amely sigur ca merge si cu prune sau cu visine!

mihaela spunea...

o ultima feliuta pentru tine Dia!

andra spunea...

Aluatul nu are drojdie?

Ioana.Nagy spunea...

Arata foarte bine! Drojdie cata si de care ai pus?

Multumesc!

mihaela spunea...

andra scuze,viteza....are,am completat in mesaj!

mihaela spunea...

ioana am folosi drojdie granulata,pachetul de la lidl de 7g.

Georgiana spunea...

Superb, ca de altfel tot ceea ce faci! Pe mine nu încetează să mă mire când ai timp să faci atâtea bunătăți, ai enorm de multe rețete pe blog și tot timpul vii cu ceva nou! Am încercat mai multe rețete de la tine și o să te vizitez în continuare, așa că te-am trecut în lista mea de bloguri care îmi plac și mă inspiră!