Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 9 octombrie 2007

Pizza cu ciuperci a la Maya-Home made 100%



reteta de la Maya


Aluatul pentru 2 pizza 45x45 cm (maxim)

650 g faina
500 ml lapte
4 linguri ulei de masline
15 g drojdie uscata
15 g sare

Se pune faina in vasul robotului,se adauga drojdia,uleiul si sarea.incepem a framinta lejer.
Putin cite putin,adaugam laptele.
Framintam in continuare,pina aluatul se desprinde de pe vasul robotului.
Formam 2 bile,pe care le ungem cu putin ulei,si le bagam in punga,pe care o sucim bine,si hop la frigider cu ele Eu asa fac mereu cu aluatul asta.Parca iese mult mai pufos,daca creste la rece.
Daca-l congelati..cind il dezghetati(la temperatura camerei) si faceti pizza..e mai bun,mai pufos



intre timp,facem sosul si pregatim..cu ce acoperim
ciuperci
rosii bine coapte si moi
usturoi
busuioc
sare si piper
ulei de masline
ementaler/cascaval razuit

Am taiat ciupercile grobalane,deoarece intentionam sa fac pizza doar cu ciuperci si cascaval.
Am spalat rosiile ,le-am taiat bucati.Am spalat busuiocul,am taiat usturoiul bucati,sarat ,piperat,si am bagat mixerul stick in vas.
Am macinat,pina mi-a placut consistenta.
Apoi am turnat ceva ulei de masline.Am invirtit putin cu o lopata.
Cind credeti ca vi s-a facut pofta de pizza,scoateti aluatul din frigider,si il intindeti cu mina,pe o tava pensulata cu ulei.Lasati asa,pina vi se incinge cuptorul la cel putin 250gradeC.
Cind cuptorul si-a atins temperatura,ungeti rapid foaia cu sos,imprastiati ciupercile,iar deasupra cascavalul razuit,si dati la la cuptorul incins.O lasati cit de rumena va place.

Niciun comentariu: