Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

tarta cu pere si crema de nuci


aluatul:
200g faina
1ou
120g zahar
1plic zahar vanilat
120g unt mai moale

am frecat la robot 1-2 min untul cu zaharul si oul apoi am pus faina.a mai fost nevoie de 1lingura in plus.apoi coca rezultata am intins-o in forma de tarta de 26cm si am intepat de cateva ori cu furculita.

1compot pere jumatati bine scurse de zeama le-am aranjat peste foaie.

compozitia de nuci
3oua
140g zahar
1lingura cu varf amidon
putina scortisoara
3linguri iaurt simplu
150g nuci macinate

le-am amestecat toate cu mixerul vreo 3-4 min si am turnat peste pere.am dat la copt 45-50min la 185 grade,ultimele 10 min numai la rezistenta de jos .se incearca cu o scobitoare.
rece se taie felii.

Niciun comentariu: