Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 7 mai 2012

inimioare cu nuca si biscuiti




aluat:
-pentru 24-25buc:



-1kg faina
-500ml lapte
-200g zahar
-2 oua
-2 galbenuse
-o priza sare
-100g unt/margarina
-1 cub drojdie

umplutura
-2 albusuri
-200g nuci macinate
-150g biscuiti macinati
-100g zahar
-1 lingura cacao


aluatul l-am framantat la masina de paine pe prg de dospit si framantat.apoi se imparte in 25 bucati.
nucile macinate si biscuitii macinati se amesteca cu cacao si albusurile spuma tare.



 se ia fiecare bucata,se intinde in forma dreptunghilara si pune umplutura.se ruleaza:



se impacheteaza:


se taie in jumatate:




se intorc spre exterior capetele:

 

se coc la foc potrivit pentru 25min.



.

6 comentarii:

Any spunea...

Inimoare facute cu multa dragoste pentru cei dragi:)!
Foarte bune trebuie sa fie.
Ce metoda ingenioasa! O imprumut si eu. Multumesc mult de idee!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Delicioase si frumoase tare inimioarele acestea ale tale.Am facut odata si eu cateva,dar le-a mancat Diana inainte sa le fac poze.Te pup!

The Wandering Oltean spunea...

Foarte ingenioase! Si arata bine de tot!

mihaela spunea...

cu placere any!

mihaela spunea...

dia am vazut modelul intr-o carte si m-am pus la treaba! se fac foarte usor!

mihaela spunea...

multumesc!